Wednesday, September 5, 2007

Topless beacon 365

Topless beacon 365. Akryl 27 x 19 cm.

Stillsamma dagar
Jag har inget speciellt att rapportera, det har varit väldigt lugnt. Dom senaste kvällarna har ägnats åt måleri och tecknande. Tuvärr sitter man uppe allför länge, och det resulterar i att man är som en zombie på mornarna.

Söta S på Willys
Den söta kassörskan på Willys har sett så trött ut. Dom senaste gångerna jag införskaffat proviant där. Jag skall nog buda över lite blommor till henne i affären. Anonymt förståss, det kanske piggar upp henne ? Eller är tanken knäpp ?

Slösa tid
Här har ni något att pyssla med. Vilken kändis dejtar du ?. Jag fick någon som heter Agnes Carlsson, vem är det ? För att vara ärlig, så hade jag blivit deprimerad om jag hade fått Kristina Lugn eller Babben. Om detta hade hänt så hade jag hoppat från mitt fönster ! Ingen fara jag bor på nedre botten. Babben och Kristina är intressanta personligheter, och det skulle med all säkerhet vara mycket givande, att disskutera med dom. Men dom är inga man vill dejta.



Slösa ännu mera tid
TELE2 har dom en virtuel kvinna/fröken man kan ställa frågor till, den liknar Ikeas Anna. Jag ställde lite Frågor till Sara, och hon svarade.



Nä ! Nu tillbaka till målandet, plikten kallnar. :)

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

10 comments:

jacobsteel said...

hahahaha... inte reta stackars roboten....

Rollx said...

Ja kanske man skall vara försiktigt, tele2 roboten Sara kanske hämnas ?

:)

stella sweden said...

Blommor blir hon säkert uppiggad av, men för Guds Skull...skicka inte bilden! (den senaste) Ifall du skulle komma på DEN tanken?

Johnny said...

jag tycker absolut du ska skicka blommorna. om du tänker på det så är det säkert rätt. och jag gick på dejt med elena papa...ja du vet. det blev jag nöjd med:-)

Rollx said...

Stellapolaris.
Ingen bild ?! :)

Näe så "nuts" är jag inte. Om hon skulle känna mig, då skulle det vara en annan sak. Då skulle hon veta att jag skojar.

Jdawg.
Elena är inte helt fel, jag hade föredragit henne.

Jo jag skall nog skicka en liten bukett. Jag tycker om att göra mina medmänniskor glada.

Ninde said...

Åh..så gulligt! Blommor blir man alltid glad av! :)

Rollx said...

Ninde.
Jag har redan gett bort blommor anonymt för ca 2 år sedan. Tyckte att en granne såg lite ledsen ut, så jag hängde en bukett på hennes ytterdörr. :)

Anonymous said...

Å så otroligt snällt det vore att buda över blommor till henne! Tänk så glad man skulle bli om något sådant hände en tung dag på jobbet!

Rollx said...

Annelie.
Det är roligt att göra en oväntad sak för någon annan. Jopp ! Hon skall få lite blomster om några dagar.

Anonymous said...

Tack så mycket:D