Thursday, March 15, 2007

6 underligheter om mig.

Jag blev förfrågad av NINDE Om jag ville göra denna uppgift ?. Och jag godtog den. Hon lurade ner mig i kedjebrevs träsket.

Så här går det till (regler kopierade från Nindes sida).

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa utmanarens blogg för mer information.


Ok till saken. 6 underligheter om mig.

1. Brukar aldrig svara på kedjebrev. Instämmer med REX. Detta blir första gången för mig.

2. Jag blir irriterad när jag inte får tillbaka växeln "i handen". När jag handlat något i affären.

3. Jag skäms att handla toalett papper.

4. Visst skulle det var tufft att ratta omkring i en splitt ny Bmw eller Mercedes. Meeen jag tycker nog det skulle vara roligare att köra omkring i ett sånt här ÅKDON. Visst låter den häftig !?. Tänk dig att köra gasen i botten med denna på en lerig åker, vilt skjutande. Antagligen är jag lite skadad. :)

5. Jag skulle vilja göra något hjältemodigt någongång. Tex rädda någon från en farlig situation. Jag spanar ständigt efter någon jag kan bistå. :)

6. Nu är jag inte religiös över huvudtaget. Men visst skulle det vara roligt om detta med reinkarnation existerade. Att ständigt leva olika liv.

Jag kommer att skicka denna utmaningen vidare till.

Den Kurdiska blomman
Jacob Stålhammar
Max Gustafson
Mickey J. Barczyk
Vanja
Bruden
Chaan

Om Dom vill göra detta, är helt upp till dom själva. :)

Andra bloggar om: , , ,

7 comments:

Anonymous said...

Hehe, jag är likadan gällande punkt 2 och 3 :)

Har föresten redan gjort den dära utmaningen, den hittar du här.

Rollx said...

Jag misstänker att denna uppgift har snurrat omkring på bloggarna ett tag. Många har redan gjort den.

Lustigt ! att man inte är ensamen om att tycka vissa saker. :)

Ninde said...

Snyggt! Håller med om 1 och 2 (detta var ett undantag). Dessutom väljer jag att tro på reinkarnation :)

ps. Undrar om inte det där ÅKDONET hade varit snabbare i morse. Hur snabbt går de? 50-60 km/h?
Är du en sån kille som gillar Hummer bilar med? ;)

Rollx said...

Här har jag hittat lite information om denna tank. Det är en Panther, Den går i 46 km/h på landsväg.

Panther


Om du ska köpa en så vill jag hemskt gärna följa med, när du skall åka ut och köra den (skrämma folk). :)

Nej jag är inte speciellt förtjust i Hummer.

Men det skulle vara roligt att ha något man kunde busa med ute i terrängen.

KurdishFlower said...

Såå ja, klart! :)

KurdishFlower said...

http://kurdishflower.blogspot.com/2007/03/6-underligheter-om-mig.html

Rollx said...

Jag har lämnat en kommentar där. Det är lustigt, vilka underligheter var och en av oss, har för oss. :)