Sunday, March 18, 2007

The reason why angels doesnt appear.







Min Faster.
Ville göra lite reklam för min faster, som jobbar huvudsakligen med skulpturer (just nu). Hon har ett litet galleri på nätet www.hagman.se. Hagman har även ett "riktigt" galleri i Stockholm. Där har hon vid ett tillfälle haft en utställning.

BARBRO BEHM

Och som avslut på denna postning slänger jag in en liten akryl målning. Nu har jag syndat !. Jag sitter nämligen uppe sent efter tolv. Gissa vem som kommer att vara som en "zombie" imorgon. :)


After the rain. Akryl 27 x 22 cm.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

8 comments:

Jake said...

Hola...interesante tu blog.
: )
es bello el diseño y la composición.
gracioso lo de los ángeles
jeje

te espero por el mío.
Jake

Rollx said...

Muchas gracias. Te doy las gracias con un beso.

Cant speak any more Spanish than that. :)

Ninde said...

Cool faster du har! Kan du inte lägga ut någon bild på isskulpturer hon har gjort? Har du provat på det själv?

Gillar dina serier! Hoppas bara att den sista inte bygger på en självupplevt händelse (med tanke på norrlänningheten;)

Rollx said...

Ja hon är jättebra på alla sätt och vis. Jag har inga bilder på några isskulpturer hon har gjort. Det finns säkerligen massor av fotografier på dessa, hemma hos henne i Kiruna. Dom lär visa sig, när hennes hemsida dyker upp.

Nä det är inte självupplevt. Jag är ganska "babblig" faktist. :)

Ninde said...

rollx: Aha, coolt. Du får länka till den när den dyker upp..

Jo, du verkar inte ha några problem att uttrycka dig :)

Rollx said...

Jag kan scanna ett vykort med några skulpturer hon gjort (kapellet i Jukkasjärvi). Det kommer i veckan. :)

Jill Wegerup said...

Vad jag skrattar. Det är egentligen ganska klart att gud och änglarna har svårt att hinna med.

Rollx said...

Jill. Ja nu vet du varför folk inte ser änglar så ofta.