Tuesday, April 17, 2007

Jag tar en liten blogg paus.



Hej mina vänner.
Nu kommer jag inte att posta något på min egna blogg på ett tag. Men jag kommer antagligen att hälsa på hos er, och kommentera era inlägg. Jag har lite andra saker jag måste pyssla med, plikten kallar. :)

Behöver du hjälp ?.
Så finns en rekorderlig man vid namn Mickey J. Barczyk. Han kan bla hjälpa till med bärplockning och städning. Mer info om detta finner du på hans sida.

Polska Vårkänslor

Ivana är tillbaka.
Alltid lika "charmig" även fast hon är jättetrött.

Sleepless


Varde ljus.
Nu skall jag traska ut i det fina vädret. Man får passa på, när dom nu har tänt solen. Vi Synes :)






Uppdatering Torsdag morgon. Kolla in några retuscherade kändisar. Otroligt hur man kan "fixa" till folk !.

Restaurerade kändisar

Andra bloggar om: , , ,

11 comments:

Anonymous said...

Man tar inte pauser, man bara bloggar lite mer sällan ;-)

Rollx said...

Hej Mickey.
Du har antagligen rätt. Men jag skall försöka hålla mig, även fast bloggandet är djävligt beroende framkallande. :)

Ninde said...

Jo ibland måste man pausa. Leva lite i den högupplösta verkligheten lite. huvudsaken är att du kommer tillbaks till oss.. :)

Rollx said...

Jag finns. Men inte lika mycket. :)

Ninde said...

Låter bra. För bloggbyn behöver sin favorit norrlänning :)

A said...

Förstås lite tråkigt... men kan behövas ibland! Hoppas det dyker upp något mer någon gång ibland!!

Ivana said...

Bara du inte försvinner helt! För jag kanske börjar fundera i samma banor & det vore hemskt! :)

Rollx said...

Det är bara ett lite "break". Skulle jag definitivt lägga ner så skulle jag säga till.

Ivana said...

Bra, bra men pauser är nyttiga. Jag har just börjat lära mig att INTE tänka på bloggen hela tiden haha!

Anonymous said...

varfor inte:)

Anonymous said...

attacks agency curved refugee bellingham pmcpa huge sporting nsuk teenlinks realized
lolikneri havaqatsu