Wednesday, April 11, 2007

Osaliga Andar.



Ninde.
Hon är helt klart en av mina "favoriter" i blogg havet. Henne får ni absolut avlägga en visit hos.

NINDE - BLONDINENS BETRAKTELSER

Förövrigt
Skall jag ta mig i kragen, och börja snickra på lite flash animeringar. Antagligen så mjuk startar jag så smått med att kika igenom lite studiematerial innan jag spottar i nävarna. Tänkte göra några "rejäla" saker som man kan använda i en portfolio. Kanske resultatet visar sig för er ?.

Syns.



Andra bloggar om: , , , , ,

6 comments:

Ninde said...

Portfolio? Som modeller då? Med olika exempel på arbeten?

He,he snygg bingolottostrip. Tycker mig höra dem ibland på t-centralen... ;)

Rollx said...

Det stämmer. Jag behöver fösa in mina arbeten/kreationer (exempel) på en snygg hemsida. Det skall även vara smidigt att hitta, och överblicka.

Mycket att göra. Måste även pyssla ihop lite nya saker också. :)

Nu hälsar jag på dig.

Ninde said...

Aha,ser vi fram emot att se. Och tack för berömmet föressten :)

Rollx said...

Du är trevlig, det är sanningen. Jag ljug int !. :)

A said...

Kan göra en en aning mörkrädd! Framför allt när man inte kan hantera försäljare av något slag! :) Ska ta och följa ditt bloggtips nu!

Rollx said...

Jag är stenhård mot säljare. Säg bara NEJ ! ja är inte intresserad.
Välkommen hem Annelie.