Thursday, October 4, 2007

Jnga Duck & Mona Mouse

Jnga Duck. Akryl 26x21,5 cm

Mona Mouse. Akryl 26x21,5 cm

Då var det dags För några pinuppor. Min modell Inga Duck vägrade prompt ! att ha på sig sin bh när jag målade av henne, jag bönade och bad om att hon skulle skyla sin hylla, men det var förgäves. Ni får stå ut med lite nakenhet. Mina damer "Jag lovar" att jag skall måla lite manliga pinuppor till er. Det skall även vara jämlighet på pinuppa fronten. ;)

Kulturnatta imorgon
Jag hade nästan glömt bort att det var dax igen för detta evenemang, det blir en trevlig konstpromenad imorgon fredag. Programmet finner du i pdf format HÄR Vet inte riktigt vad som är värt att kika på ? Man får chansa som alla föregående år.

Nej ! Nu måste jag göra ett besök hos barberaren, börjar bli barbariskt långhårig.

ZZ Top - Gimme all your lovin'



Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

12 comments:

Anonymous said...

heta ankor ! :D
mvh klara

**MY LIFE** said...

Nice med lite pinuppor..
Återkommer i sökandet efter de manliga ;)
Hur gick det? bidde det ngt bakat med nya spisen/ugnen..

Gillar din sida skarp.
Måste ta mig hit när jag är ensam hemma o kan få läsa o garva i lugn o ro*fniss*

Ha det gott vännen
XENA

Anonymous said...

Läckra brudar... ser fram emot de manliga motsvarigheterna! :)

Ivana said...

Nej, nej, kvinnliga pinuppor är mycket snyggare än manliga!

Anonymous said...

Brunnsbrotorg? :) Neeeh, det ligger inte i närheten :)

Rollx said...

Klara.
Kanske. :)

Xena.
Det kommer några sexiga grabbar här framöver "I promiss". Eventuellt förvandlas jag till en bagare i helgen, sen cyklar jag över till systersonen med en stooor påse med varma bullar.

Annelie.
Det kommer inom kort. ;)

Ivana.
Om jag försöker få lite Italienar look på dom då ? ;)

Wysteriia.
Vad synd då. Annars kunde du ätit frukost på Lejonet & Björnen. Det är nämligen en glassbutik. Annars finns det en på Danskavägen, testa en glass där. Deras glassar är kanongoda !

stella sweden said...

Så snart en kvinna tänker någorlunda snabbt så kallas det intuition.
(gammalt ordspråk)
Så jag skiver inget...
;)

Rollx said...

Stellapolaris.
Och du tänkte på vad ?

Puman said...

ser fram emot manliga pinuppor! :)

Ivana said...

Det är fan inte italienar looken som jag faller för ska du veta utan Materazzi looken. Gör Materazzi till en pinuppa & jag kommer vara nöjd :)

Miss Upsey Daisy said...

Härmed beställer jag en manlig pinuppa!

Pronto.

Rollx said...

Puman.
Det kommer. ;)

Ivana.
Dom figurerna jag tänker göra, kan nog bli svåra att efterlikna Materazzi. :)

Miss upsey daisy.
Jopp ! Det kommer. ;)