Monday, February 19, 2007

Fire Bush mark 1




Fire Bush mark 1. Akryl 27 x 19 cm.

Socialkompetens

Det står ofta i en platsannons, att arbetsgivaren önskar att man har en god socialkompetens. Det förstår man, saker och ting går ju trots allt mycket smidigare. Om en medarbetare är trevlig och följsam, gentemot sina arbetskollegor och kunder.

Men man får aldrig läsa att en arbetsgivaren ABSOLUT inte ! vill ha någon som har för "mycket" socialkompetens. Exempelvis någon som cementerar sig fast på alla, som ett klistrigt tuggummi. Babblandes en massa ointressant nonsens. Och f-n ! så svår att bli av med.

Hmmmm ..skulle vara roligt någongång att få läsa i en platsannons. " Vi vill inte ! ha någon som lider av SOCIALINKONTINENS !. :)

Köpa båt ?

Är ni ute efter en båt till sommaren ?. Kolla in detta häftiga flytetyg. Den kanske är till salu ?. Klicka på länken nedan.

Klicka här !

Skall vi gifta oss ?

Häromdagen var jag och trampade inne på en närbelägen ICA butik, I jakt på lite föda. Det är inte ofta jag blir imponerad av någons utseende, det är lite "ytligt" rent ut sagt. Insidan är av stor betydelse också, det räcker inte med ett vackert yttre, om personen ifråga är en riktig HARPA. Men en av kunderna i affären såg nästan ut som Maria Grazia Cucinotta. Skulle hon kommit fram till mig och frågat - Rolle skall vi gifta oss ?. Hade jag utan tvekan svar Jaaaaaa !!!. Vad ytlig man är trots allt. :)

Andra bloggar om: , , , , ,

2 comments:

Peppe said...

Well, who can blame you. Jag skulle också ha svarat ja.

Rollx said...

Vi höll på att krocka iallafall, vi rundade samma hyllhörn nästan samtidigt. Man får vara glad åt det lilla :).