Tuesday, February 6, 2007

There's something on the beach



Vi tänker nog exakt på samma sak när vi ser denna bild...... javisst du hade rätt ! "Sommaren".

Upp med hakan !. Snart kommer sommaren med sitt ljus, och sin vänliga värme. Och du kommer att ha massor av tid, att antingen bada i havet eller i sjön, precis som figurerna i bilden gör . :)

Uppdaterar sidan fortsättningsvis "minst" en gång i veckan, dock blir det ingen sommarbild nästa gång :(. Skulle jag kanske ha döpt tavlan till beach 2007 ?. :)

Theres something on the beach. Akryl 81 x 65 cm

3 comments:

Ninde said...

Nja, måste nog erkänna att jag tänker mer på ..hjälp vad är det på stranden? Manet? ;)

Alma Kirlic said...

Jag gillar den. Den känns feministisk på nåt sätt. Som att den förlöjligar objektifieringen av kvinnokroppen. Var det meningen eller har jag övertolkat alldeles för mycket?

Rollx said...

Ninde. :) Jag vet inte heller riktigt vad det är ?. Nååt mysko är det iallafall. :)

Alma Kirlic. Det är helt upp till dig , vad du vill att bilden skall symbolisera. Det är din frihet att göra så.