Friday, August 10, 2007

Night stalker.


Night stalker. Akryl 27 x 19 cm.

Musikfestival i Göteborg 10-11 augusti
I helgen är det festival i staden. Vissa artister skulle vara roligt att kika på. Titta själv om något kan falla dig i smaken. Teddybears Stockholm skulle inte vara helt fel att kika på live.
Way out west

Rapport från Silverfiskkriget.
Jag har inte vunnit ännu, beviset på "detta" spatserande obekymrat över golvet sent igår kväll. Det är bara att ta fram sprutan och tätningsmassan igen, JAG GER MIG ALDRIG ! Dom skall väck.

Green Day - Ramones Tribute (Live)


Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

10 comments:

Ninde said...

Spatserade? Hm..säkert att du inte börjat vekna i din inställning? ;)

Ninde said...

Ha en bra helg...

Rollx said...

Ninde.
Nej jag veknar inte, dom skall bort ! Jag kapitulerar aldrig.

Ha en fin helg Ninde.

Anonymous said...

Ledsen om detta kommer som en chock men du kommer ALDRIG att kunna täta till ALLA springorna..

Haha, "spatserade", mina silverfiskar liksom.. simmade - nu saliga i åminnelse. De försvann ca ett halvår efter att vi flyttat in utan att jag gjorde något speciellt, annat än städade normalt; de kanske hade fördomar mot YTlänningar (jo, maken är halv-norsk, han med ;)

Ps. kul att du är tillbaka!

stella sweden said...
This comment has been removed by the author.
stella sweden said...

VARMLUFTPISTOL sa SHE!
;)

Rollx said...

Gina.
Jooooo det kan jag, och det skall jag. :)

Det enda vettiga och enklaste vore att renovera hela lägenheten (det behövs). Och bygga bort dessa insekter. men det är inte upp till mig det är en hyresrätt. Antagligen får jag flytta själv, för att bli av med dom.

Tackar, alltid trevligt när du är här Gina.

Stellapolaris.
En eldkastare vore ball att testa. :)

A said...

Husdjur är väl mysigt! ;)

Rollx said...

Annelie.

Häj ! det var ett tag sedan man hörde av dig. Du har varit ute och rantat antar jag.

Det är mitt eget fel. Jag skall bli rik, så jag slipper bo i billiga silverfisk lägenheter. :)

Ninde said...

He,he det är rätt inställning Rollx. Kapitulera aldrig. Take no prisoners ;)