Monday, May 28, 2007

Sådärja !



Enklare.
Nu är det lite smidigare, att kika på mina målningar. Varför ? . Jo Därför att jag har lagt upp dom på Flickr. Kände att det var lite omständigt, att klicka tillbaka i blogg arkivet, om man ville kika på kreationerna (målningarna). Flickr får agera som någon form av surrogat, tills jag fått upp min egna "feta" hemsida. Där finner ni naturligvis min personliga favorit, bilden på fyrtornen. :)

Mitt galleri på Flickr

På västfronten intet nytt.
Det har inte hunnit hända så mycket sen i söndags, veckan har somsagt bara hunnit börja småputtra. Men jag kan istället göra lite reklam för några blogg kompisar. Här har ni Angelicas blogg vid namn Magdansbloggen Sen har vi Puman The return of the Puman hon ger bla lektioner till oss killar "kunskapsutbildning till män. Och det kan sannerligen behövas. Sen har vi tillsist Ivana som har spatserat omkring och knäppt lite kort, i sin hemstad Umeå Pimpgizmo.

Linus på Linjen.
Söker ni på "la linea" på youtube, så finns det rätt många filmsnuttar med denna figur. :)



Nu får det räcka !. Ha en fortsatt god vecka, var ni än nu befinner er.

Liten uppdatering Onsdag.
Jag fick ett återfall igår tisdag. Och började leta efter heavy metal låtar på youtube och myspace. Tydligen har man en liten hockefrilla kvar trots allt, hårdrockaren i mig har inte försvunnit. han poppar upp ibland, när man minst anar det. :)

judas priest - love bites



Dialekter
Om du tycker att det är roligt att höra, hur folk kan "låta" på olika platser i vårt avlånga rike (och Finland). så kanske du hittar något roligt här.

Olika dialekter

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

5 comments:

Anonymous said...

snygga tavlor !.

Anonymous said...

Hmm, är det flickr som gäller? Jag tycker det är så tråkigt, men kanske att det är en bra idé ändå? Ser du det som ett slags portfolio då alltså?

Rollx said...

Robert. Jag lyfter på plommonstopet, och säger tack.

Molly.
Det är ju "gratis" att lägga upp sina grejer där. Vet du något bättre ställe ?.

Jopp. det kan man väl säga, att det är en porfolio för just tavlorna. Visserligen en tillfällig simpel sådan, jobbar på att dom skall få ett riktigt hem. Snickrar på en hemsida. :)

Puman said...

La linea gjort av Osvaldo! Det är min fvorit!
un grand classique de l'animation! :)

Du är sååååå duktig! (det har jag sagt förut oxå)

Rollx said...

Jaha han heter han Osvaldo. Har inte varit så noggrann, så att jag snokat rätt. På vem som är skaparen av La linea. Tack för infot.

Han har verkligen lyckats ! att hitta på en helt egen stil. Sånt blir jag imponerad av !, orginalitet.