Monday, June 4, 2007

Piercing är löjligt !. Tycker fiskarna.



Vad händer på midsommar ?.
Det är inte så lång tid kvar till denna dag. Vad skall man hitta på att göra just denna dag ? det vet jag faktist inte ännu. Antagligen blir det "återigen" en sista minuten historia, dvs man sticker iväg någonstans mer eller mindre oplanerat. Denna låt minns jag från en midsommar i Uppsala för några år sedan, när jag var på besök hos en god vän där. Andrea Bocelli & Sarah Brightmans - Con te partiro/Time to say goodbye. Den var på repeat hela natten när vi försökte sova, och ingen orkade gå och stänga av stereon. Ni vet, en låt som får en att komma ihåg, ett visst tillfälle i ens levnad. :)





Jysk.
Funderar på om det är värt, att reparera en köpmansdisk som jag kan få. Problemet är att den är från Jysk. Herregud vilka skitmöbler ! dom säljer. Visst är dom billiga, men vilket skräp !. Jag har själv gjort misstaget att köpa en kontorsstol därifrån, BIG MISTAKE !. :D



Och så får det var nog, för denna gång. :)

Andra bloggar om: , , , , , , ,

14 comments:

Jill Wegerup said...

En av mina fem favoritlåtar. Så vacker och underbar. Vilka röster. Vilken magi.

Ivana said...

Haha underbara fiskar! Och Jysk är jag livrädd för, har varit där en enda gång & aldrig mer. Varorna skulle kunna vara gratis jag skulle ändå inte ta dem, hugga!

stella sweden said...

Sötfiskarna har rätt, skulle aldrig pierca mig eller köpa möbler på Jysk!
Har endast en gång smugit mig in där och handlat lakan...de går fortfarande inte att sova i :)

MIDSOMMAR...Åk utomlands så slipper du fundera på det mer...*L*

Anonymous said...

En underbar låt, får aldrig nog av den.. (å andra sidan, så har jag aldrig lyssnat på den på repeat en hel natt heller, troligen hade jag då utvecklat en svårartad allergi?)

Om teckningen.. haha, men fick lite dåligt samvete, jag har nog piercat en del gäddor i mina dagar *snyft*.

Puman said...

LA here I come! jag har tröttnat på sill och snaps. :)

Rollx said...

Jill.
Visst är låten fin. Skulle vara jätte kul att gå på en konsert med bla Andrea Bocelli.

Ivana.
Tänk om Jysk skulle sälja bilar. Jag tror dom skulle "paja/skära" direkt. :D

Stellapolaris.
Handukar, underlakan, täcken liknande artiklar, är dom faktist bra på. Dom skulle enbart hålla sig till detta. Bra idee !. en liten tripp någonstans vore inte helt fel. :)

Gina.
Jag tycker fortfarande att låten är bra. Hmmm kanske man är hjärntvättad.:) Att fiska är kul !. Det var ett tag sedan, hmmm kanske man skulle ta och köpa sig ett spö.

Puman.
Du är sugen på att resa iväg tror jag ?. Stick iväg en "kortis" någonstans, vad sägs om Paris ?. :)

Puman said...

Jaaa, jag är kär i Paris men jag ska till LA om 2 veckor.

Rollx said...

Puman.
Jaha du skall dit. Trodde du satt och drömde dig dit, dvs inget var spikat. Häftigt !. Då blir det en massa roliga fotografier därifrån sen. :)

Har du vänner som bor där ?.

stella sweden said...

Sorry, men de lakan jag i lönndom inhandlade GÅR INTE ATT SOVA I...skulle väl ha köpt handdukar istället, säkert mjukare för en kungadottir...

Puman jag hänger med!LA here we come!

Puman said...

Rollx och Stella
Ni får plas i min resväska! :D
Ja, jag har några släktingar där :)
Kram på er båda!!!

-_- said...

nice work
I like it
thank you and have a nice day
:))

Rollx said...

Stellapolaris.
För en "kungadottir" kan det nog vara svårt att sussa på Jysk lakan. :)

Puman.
tack för platsen i en av dina väskor. Stor kram på dig själv, gulle dig. :)

Sharm.
Thanks mate.

stella sweden said...

Nämen, nyss la jag upp din länk på bloggar jag hemsöker, tog en tur hit och vad får jag se?
Jo du har lagt en länk till MIN jävlalillablogg!

Synk!

Rollx said...

Självklart ! måste en liten djävla blogg hamna i länklistan. :)